Zihin Engelliler Öğretmenliği

Zihin Engelliler Öğretmenliği bölümü başarı sıralaması ve taban puanları
BölümÜniversiteBaşarı
Sırası
Puan
Türü
Taban
Puanı
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiAbant İzzet Baysal Üniversitesi (Bolu)46.900YGS-4433,309
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiAnadolu Üniversitesi (Eskişehir)33.600YGS-4447,741
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiAnkara Üniversitesi30.200YGS-4452,321
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiEskişehir Osmangazi Üniversitesi40.500YGS-4439,699
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiGazi Üniversitesi (Ankara)32.900YGS-4448,631
Zihin Engelliler Öğretmenliğiİnönü Üniversitesi (Malatya)41.300YGS-4438,746
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiKaradeniz Teknik Üniversitesi (Trabzon)47.400YGS-4432,877
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiMaltepe Üniversitesi (İstanbul)310.000YGS-4334,829
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiMarmara Üniversitesi (İstanbul)26.300YGS-4457,952
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiOndokuz Mayıs Üniversitesi (Samsun)42.200YGS-4437,823
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiSakarya Üniversitesi46.100YGS-4434,013
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiSelçuk Üniversitesi (Konya)41.400YGS-4438,625
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiTrakya Üniversitesi (Edirne)51.300YGS-4429,401
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiUludağ Üniversitesi (Bursa)38.500YGS-4441,891
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiUluslararası Kıbrıs Üniversitesi (Kktc-Lefkoşa)588.000YGS-4284,188
Zihin Engelliler ÖğretmenliğiZonguldak Karaelmas Üniversitesi50.600YGS-4429,965
Zihin Engelliler Öğretmenliği (%25 Burslu)Maltepe Üniversitesi (İstanbul)176.000YGS-4368,945
Zihin Engelliler Öğretmenliği (%50 Burslu)Maltepe Üniversitesi (İstanbul)86.200YGS-4405,425
Zihin Engelliler Öğretmenliği (%50 Burslu)Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi (Kktc-Lefkoşa)132.000YGS-4384,452
Zihin Engelliler Öğretmenliği (İÖ)Abant İzzet Baysal Üniversitesi (Bolu)56.700YGS-4424,864
Zihin Engelliler Öğretmenliği (İÖ)Eskişehir Osmangazi Üniversitesi50.800YGS-4429,802
Zihin Engelliler Öğretmenliği (İÖ)Karadeniz Teknik Üniversitesi (Trabzon)57.100YGS-4424,546
Zihin Engelliler Öğretmenliği (İÖ)Marmara Üniversitesi (İstanbul)46.300YGS-4433,837
Zihin Engelliler Öğretmenliği (İÖ)Ondokuz Mayıs Üniversitesi (Samsun)55.200YGS-4426,068
Zihin Engelliler Öğretmenliği (İÖ)Sakarya Üniversitesi56.900YGS-4424,716
Zihin Engelliler Öğretmenliği (İÖ)Selçuk Üniversitesi (Konya)53.700YGS-4427,359
Zihin Engelliler Öğretmenliği (İÖ)Trakya Üniversitesi (Edirne)59.700YGS-4422,514
Zihin Engelliler Öğretmenliği (İÖ)Zonguldak Karaelmas Üniversitesi59.100YGS-4422,975
Zihin Engelliler Öğretmenliği (Tam Burslu)Maltepe Üniversitesi (İstanbul)45.200YGS-4434,853
Zihin Engelliler Öğretmenliği (Tam Burslu)Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi (Kktc-Lefkoşa)80.400YGS-4408,726

“Zihin Engelliler Öğretmenliği” yazısına 744 yorum yapılmış:

Sayfa: « 15 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 » Tek sayfada göster

  1. 545
    ikbal

    nurdan kessin gelir


  2. 546
    ikbal

    imkansızz gelmez…


  3. 547
    nurhan

    neden imkansız ya belki gelir 🙁


  4. 548
    elif

    tmm hele açıklansın gideriz.:)


  5. 549
    ikbal

    ek puanlı başarı sıralaması en son 16 bin 400 lerde almış.senin 56bn glmez byle


  6. 550
    nuri

    e en son yer 59 bin ile almış benim ekli puanım 424.hocalarım gelir diyorlar


  7. 551
    nurdan

    ben ktü gündüz istiyorum orası gelir umarım


  8. 552
    nurdan

    ben ktü gündüz istiyorum orası gelir umarım


  9. 553
    yasemin

    benm sralamam 60 000 de gecen sene 59 500 le falan kapatmış arkadaşlar zihinsel öğretmenliği gelişrmi bana ….lütfen bi baklın arklar..


  10. 554
    ELA

    basarı sıram 39175,uludağ zıhın eng ogrt. 38500 olur mu ?


  11. 555
    ELA

    basarı sıram 39175,uludağ zıhın eng ogrt. 38500 olur mu ?
    tabi bu kılavuzdda yzan basaı sırası burda 48000 bu da neden farklı anlamdm 🙁
    nolur cevap yazın çoook merak ecıyorum uludağ dışı yazmayacağım çünkü 🙁


  12. 556
    eda

    bence olur canını sıkma


  13. 557
    eda

    ben ogretmen lısesı cıkıslıyım sıralamam 9 bin ekpuanlı halı ama cok sasrdım ogretmenlıkte bana neler gelr tm buekpuana gore mı alıncak anlamadım gıttı


  14. 558
    ikbal

    kesin yerleşirsin ela


  15. 559
    ikbal

    evet eda ek puanlı başarı sıralamana göre tercih yapacaksın. sana marmara kesin gelir .şimdiden hayırlı olsun…


  16. 560
    SENA

    eda ygs de mi ek puanlı halin 9bin yoksa lys deki mi


  17. 561
    eda

    ygs


  18. 562
    ELA

    arkdslar olur mu dıosunuz yanı ? inş. ya…
    2 ye de okul öncesi yazıcam ama okul öncesının durumu sızce nsl olur buu 4+4+4 den dolayı ? atamalr bıter mı yada puanlar çok yükselir mi?


  19. 563
    nurdan

    3-4 sene bitmez ama çok okulöncesi var zihinengelli bölmü az o yüzdn avantajlılar..


  20. 564
    yoncaa

    % 10 kac bın yapar meselaa ? bn okul puanıyla 66 bın oldum 65 bındeydım normalde gelır mı bır yer ?


  21. 565
    yoncaa

    ben napacamm 66 binle 🙁 butun emeklerım bosa gıttı 🙁


  22. 566
    ELA

    off kafam çok karışık…38500 bni yıktı daha önce 48000miş. 39175 il çok rahat giriodum neye göre değiştirdiler okdr çk hiç anlamdm:( bursa dısına da cıkamıorum napıcam bn 🙁


  23. 567
    ss

    arkadaşlar ben zihin engelliler 2.sınıfa geçtim ilk senem boşu boşuna yandı hocalar kesin gelir dediler öretmen lisesi çıkışlıyım tercihlerde çok aşagıları yazmadılar kaldım tercihlerinize çok ama çok dikkat edin 1 seneniz yanmasın boşu boşuna


  24. 568
    nurdan

    BENİM EKLİ BAŞARI SIRAM 12019 KTÜ GÜNDÜZ GELİR Mİ TEK TERCİHİM OLACAK BİGİSİ OLAN PAYLAŞIR MI


  25. 569
    ikbal

    nurdan bu soruyu kaç kez daha bu soruyu soracaksın.gelir dedik ya 🙂


  26. 570
    nurdan

    tek tercihim ktü güngüz olacak endişeliyim kusurabakmayın…


  27. 571
    nurdan

    cevap yokmu 🙁 ?


  28. 572
    hll

    nurdan bu gidişle cevap olmayacak ta.baktm neredeyse 10 defadr aynı soruyu soruyorsun gelir diyolar.yani üst üste sormanın anlamı yokk


  29. 573
    nurdan

    ktü gündüz tek tercih olcağından merak ettim kusurabakmayın ..heryeri tercih etmiycem biryer gelir biliyorum …ktü gündüz olması mühim..


  30. 574
    cansu

    62 bin ile -trakya ve zonguldak hariç- bir yer gelir mi sizce dostlar?


  31. 575
    nurdan

    ZOR GALİBA AMA DENE


  32. 576
    nurdan

    ktü gündüz tek tercih olcağından merak ettim kusurabakmayın ..heryeri tercih etmiycem biryer gelir biliyorum …ktü gündüz olması mühim..??


  33. 577
    aylin

    Benim bölümüm bilgisayar ek puanım gelince başarı sıralmam 16065 oluyo ama puanım öğretmenliğe yetmiyo başarı sıram yetiyo yardım edermisinizz


  34. 578
    ikbal

    aylin canım puan önemli değil.önemli olan sıralama.puanı kayde alma sıralamana göre tercih yap.inşallah gelr.yani sıralama tutuyosa kesn gelir…


  35. 579
    yonca

    yaa bu ek puanlı arkadaslar acaba sızın ham puan sıralamanız kactı?


  36. 580
    Murat Ç.

    benim ham sıralamam 47 bindi okul puanı ile 56 bin oldu 😀 ekpuanla 9 bin oldu 😀


  37. 581
    nurdan

    bnimde ekli sıralamam 12019


  38. 582
    fiqen

    arkadaşlar öncelik meslek çıkışlıların ben düzlise mevzunuyum sıralamamda 44 binde gelir mi bir yer ? önce mesklerler girip sonra mı düz lise mevzunları anlam veremedim bu işe ben


  39. 583
    nurdan

    sıralaman yüksekse hiç farketmez…


  40. 584
    ılayda

    sıralamam 42bın arkadaslar. ktü istyorum . sıralamaya gore gelecek fakat zıhın engellıleere yogunluk olursa sıralamalar oynar dıye korkuyorum. sızce oyle bırsey olur mı ?


  41. 585
    nurdan

    http://www.dogrutercih.com/dosya/2012/ozel-dosyalar/16-ds6pmgt140/DT_OZEL_DOSYA_YGS_4_web.pdf bu linkte geçen yılın ekli eksiz sıralası herşeyi var buraya bak karar ver ..busene sorular zordu puan çok yükselemez..


  42. 586
    ikbal

    slm nurdan verdiğin link açılmıyo .acaba orda en düşük ek puanlı başarı sıralaması kaç binlerde bkp söyleyebilirsen çok sevinirim…şimdiden teşekrler…


  43. 587
    nurdan

    senn başarı sıran kaç ekli..


  44. 588
    ikbal

    16 bin


  45. 589
    nurdan

    16910trakya gece geçen sene eklisi enson olan bu…14860 zonguldak karaelmas gündüzün enson başarı sırası olan özeller hariç ok


  46. 590
    nurdan

    16910trakya gece geçen sene eklisi enson olan bu…14860 zonguldak karaelmas gündüzün enson başarı sırası olan özeller hariç ok


  47. 591
    ikbal

    tmm saol nurdan…


  48. 592
    selin

    ygs 4 puanım 390 başarı sıram 86 binlerde gelir mi ?


  49. 593
    selin

    arkadaşlar ygs 4 puanım 390 başarı sıralamm ise 86 bin gelmesi mümkün mü


  50. 594
    nurdan

    zor özel olabilr


Sayfa: « 15 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 » Tek sayfada göster

Sayfaya yorum yazınız

Yorumunuzu aşağıdaki kutuya yazınız ve Gönder'e tıklayınız.